Home / Projectmanagement / Achmea Bank – project voorbereiding op SEPA

Achmea Bank – project voorbereiding op SEPA

Doel project:

SEPA-compliant maken van de betalingsomgeving

Deliverables project:

– aansluiting op bestaande infrastructuur en applicatielandschap (o.a. mbv PEGA)

– proces machtigingen aanpassen

– inrichten en borgen nieuwe werkprocessen incasseren

Betrokken partijen/stakeholders:

Achmea Bank: Compliance, Risk, Juridische zaken, Finance & Control, Mid office hypotheken

Achmea Groep en ICT: Infrastructure, Enterprise en Business architecten, Ketenmanagement, Programmamanagement, SAP implementatieteam Sparen

Verantwoordelijkheden:

samenstellen van projectteam – organiseren overleggen – wensen en behoeften inventariseren en analyseren – business case opstellen – vooronderzoek en analyses uitvoeren – adviezen presenteren aan MT/DT – plan v aanpak (PID) opstellen – plannen en voortgang bewaken – issues ophalen, prioriteren en oplossen – escaleren – stakeholders managen – prioriteiten stellen – besluiten nemen

Top